Subject: Õppuse Active Spark ja suurõppus Siil 2025 maa-ala kooskõlastustaotlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 14:06:34 +0200

Austatud Transpordiamet esindaja

Seoses  õppuse Active Spark ja suurõppus Siil 2025 toimumisega soovib
õhuvägi küsida kooskõlastust kasutamaks Teile kuuluvat maa-ala.

Õppuse Active Spark 2025 tegevus toimub ajavahemikul 13-18.04.2025.

Suurõppus Siil 2025 tegevus toimub ajavahemikul 12-17.05.2025.

1.       Katastriüksuse aadress: 24174 Mustla-Pahuvere tee, Ämmuste küla,
Viljandi vald, Viljandi maakond;
Tunnus: 79702:001:0018;
Täpsustus: Teed kasutatakse liiklemiseks. Vajadusel lühiaegne
peatumine/tee ääres parkimine. Tavaliiklust ei takistata, kuid kõrvalistel
isikutel takistatakse kaitseväe sõidukitele juurdepääsu.

Asukohta soovime luua Kaitseväe julgeoleku ala ja turvaala, liigelda
tehnikaga massiga 2.5- 40t.

Väljaõppe tegevuses osaleb kuni 30 isikut, kuni 10 sõidukit.

Väljaõppe käigus teostatakse alal:

1.       Jalgsi tegevus;

2.       Motoriseeritud patrullide teostamine sõidukitega massiga kuni
2.5t liiklemine olemas olevatel teedel;

3.       Sõidukitega massiga kuni 40t liikumist ja parkimist;

4.       Kaitseväe julgeolekualal on kaitseväel õigus kasutada sundi
kaitseväe vara, isikkoosseisu- ja info kaitse tagamiseks.
Kaitseväejulgeolekuala tähistatakse vastavate siltidega ja lintidega.
Turvaala piiratakse lõiketraadiga, tähistatakse siltidega ning on
relvastatud valvega.

Tegevus toimub relvastatult, vajadusel kasutatakse imitatsioonivahendeid.

Määratud asukoha kasutamine ei näe ette kahjustusi, kuid tekkimisel need
likvideeritakse.

Palun anda teada Teie poolsetest piirangutest kinnistu kasutamisel.

Ootame Teie kirjalikku vastust hiljemalt 28.03.2025.

Lugupidamisega

Ave Uusleer

Leitnant

Õhuväe staap

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5303 9413

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.